Geplaatst: 28-10-2002 17:39
[866] Steeds als de motor al een tijdje draait en dus al een tijd gereden dan verandert,bij vrij ver intrappen van het gas,het geluid van de turbo van het normale "gefluit" naar een iets luidere en haperende "fluit".Bij het iets minder ver intrappen van het gas is het weer het normale geluid.Het is net als of de Turbo het zwaar heeft met wakker worden.De motor is al een tijdje warm en dan begint de Turbo met dat geluid bij verder intrappen gas.Volgens mij is iets niet goed.