Geplaatst: 17-11-2003 22:02
[6279] storing begon bij slechte koude start.bougies kabels en verdeeelkap vervangen,storing verholpen.
week later inhouden en overslaan bij warme motor[meer dan 30km rijden]slaat zelfs geheel af, en moeilijk weer te starten.
ontsteking module en bobine vervangen,probeem nog het zelfde.
ecu vervangen,slaat niet meer af maar hikt af en toe erg bij
lange rit.scoop aangesloten voor primair beeld bobine,af en toe vreemde beelden te zien net of module niet goed werkt maar deze is nieuw ps probleem zowel op benzine als lpg.
wie weet raad.