Geplaatst: 23-11-2003 16:26
Deze motor draait slecht stationair net of 3 en half cilinder draaiten ploffen in de uitlaat uitlezen geen storing kleppen gesteld bobine gewisseld lamdasonde gewisseld benz druk meten map sensor gewisseld draadbundel doormeten temp sensoren gewisseld injectors getestalles was in orde en nog draait de motorslect stat.het is een Magneti Marreli computer gewisseld heeft iemand dit probleem wel eens meer gehad? Richard