Geplaatst: 23-12-2002 20:36
het gaat om een 1800 g60 1989
co is te hoog voor de apk gewoon terug stellen werkt niet als we de blauwe stekker er af halen bij koelvloeistof temparatuur
meter is de co goed en gaat hij ook wat rustiger lopen auto kan volgens de dealer niet worden uitgelezen omdat er wat fout zit in de bedrading