Geplaatst: 18-11-2003 23:11
[6333] ik heb het volgende probleem bij een opel rekord 2.0s uit 1986.
ik heb geen vonk aan de bougies , dus verdeelkap en rotor gecontroleerd en in orde bevonden . toen heb ik de hall-gever en de ontstekings module vervangen maar nu heb ik nog steeds geen vonk.
nu zit er achter de accu op het linker voorbinnen scherm nog een moduul van het merk siemens ; weet iemand of die wel eens kapot gingen en of je die door kan meten ?
andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom .