4x4 lamp knippert onder rijden

2 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-08-2006 11:30

[61422] Onder het rijden gaat het controle lampje van de 4x4 knipperen en je hoort een boel lawaai [ klinkt als ,of rechts voor een band in de wielkast loopt]

kent iemand dit probleem. opel frontera 3.2 24V V6 Automaat