2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-08-2006 11:30
[61422] Onder het rijden gaat het controle lampje van de 4x4 knipperen en je hoort een boel lawaai [ klinkt als ,of rechts voor een band in de wielkast loopt]
kent iemand dit probleem. opel frontera 3.2 24V V6 Automaat