Slecht trekken

4 reacties

Opgelost

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
TYPE W638
Onderwerp
Motor
Motorcode
220 CDI
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-11-2003 21:53

Een V-klasse trekt slecht tot zeer slecht.

Uitgelezen bij merc. benz zou de eerste verstuiver een drukverlies hebben.

Na het testen van de verstuivers bleken deze in orde.

Volgens merc. benz zou de auto in het noodloop programma lopen, maar de oorzaak waarom is nog steeds niet gevonden.