Geplaatst: 23-11-2003 21:53
Een V-klasse trekt slecht tot zeer slecht.
Uitgelezen bij merc. benz zou de eerste verstuiver een drukverlies hebben.
Na het testen van de verstuivers bleken deze in orde.
Volgens merc. benz zou de auto in het noodloop programma lopen, maar de oorzaak waarom is nog steeds niet gevonden.