Geplaatst: 21-01-2005 4:04
Beste vrienden,
Ik heb de laatste tijd veel problemen met het starten van mijn Vectra 2.0 DTh van 1999.
Als hij moet voorgloeien is er geen probleem. Bij matig weer moet ik min 10sec starten voor hij aanslaat.
Retourleidingen zijn al vervangen en ikzelf zal de gloeikaarsen nog vervangen, hopelijk is het hiermee van de baan.
Kennen jullie nog andere oorzaken waarom hij zo slecht start.
Bedankt