Geplaatst: 23-01-2005 10:09
wij hebben hier een zafira y20dth 2003 waarvan de motor zonder olie is gereden na een ongeval met de carter .
Mijn vraag : wij hebben hier een okkasiemotor liggen van een astra g y20dth 2001 . Deze motor heeft dus een dieselpomp waarvan de stuurdoos van de motor achter de lv vleugel zit . De zafira heeft reeds de laatste motor met motorstuurapparaat op de dieselpomp ; kunnen wij de hele pomp + inlaat overbouwen ?
Is het motorblok gelijk ? Of zijn er nog verschillen ?
DANK