trakhaak

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-01-2005 20:08

[24742] Moet ik bij het aansluiten van de trekhaakbedrading originele stekkers gebruiken of kan ik dit ook met universele draadklemmetjes klaarspelen en met zevenpolige draad? Het is nog geen CDI motor