3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-01-2005 20:08
[24742] Moet ik bij het aansluiten van de trekhaakbedrading originele stekkers gebruiken of kan ik dit ook met universele draadklemmetjes klaarspelen en met zevenpolige draad? Het is nog geen CDI motor