Geplaatst: 08-08-2006 20:50
megane 1.6 uit 1996, houdt soms echt in en als men het gas lost gaat het terug. Dit is reeds de vijfde renault die met dit probleem bij mij komt. Bij Renault hebben ze dit nog nooit voorgehad zeggen ze.............................. Je trekt op met de aut en in 2e sputtert hij tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!