Geplaatst: 09-08-2006 22:30
[61561] Ik wil graag weten of het mogelijk is om de originele af fabriek radio te vervangen is voor een universele radio
Het gaat hier om een canadese vento (dezelfde als bora)
Volgens de klant is de auto niet te starten zonder radiokode,ik kan /wil dit niet proberen omdat de radiokode op
dit moment niet aanwezig is