6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-01-2005 8:05
[24916] Splinternieuwe auto met 500 km. trekt sterk naar rechts. Auto heeft autom. bandenspanningsweergave op dashbord. Bandenspanning is goed. Heeft iemand dit probleem wel eens eerder meegemaakt?