3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-01-2005 22:11
wij hebben een probleem waarbij de brandstof proper in de pomp gaat en zwart uit de retour komt.
vermoedelijk komt er olie bij de brandstof;
ik vermoed bij de brugjes die op injector staan.
kent iemand het probleem.