abs lampje brandt soms / abs werkt te snel

5 reacties

Merk
Ford
Model
Scorpio
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-10-2003 21:29

[5024] klant meldt ons dat het abs lampje soms gaat branden en even later spontaan uit gaat; wanneer er dan licht wordt geremd gaat het rempedaal trillen, wat ons doet vermoeden dat de abs pomp in werking treedt. doch het trillen bij het remmen wanneer het lampje brandt is er niet altijd.

bij visuele controle van de sensors lijken deze goed te zijn.

we hebben de wagen gedurende diverse dagen in handen gegeven van onze testrijder en er was geen storing vast te stellen; de klant had hem een uur terug en belde ons dat het probleem er opnieuw was.

Het remsysteen is van Ate; is dit uit te lezen op storingen en data????

groeten