Geplaatst: 07-03-2003 11:41
Het voorgloeilampje gaat direkt weer uit. Een enkele keer werkt het normaal. Starten is dan uiteraard een ramp. Welke mogelijkheden ??? Als de motor warm is gloeit die korter. Kan het zijn dat een gloeikaars defect is en een lagere weerstand geeft omdat die denkt dat de motor warm is ??? Of moet ik het in de eletronica zoeken ?
Wanneer die normaal voorgloeit start en loopt de motor uitstekend.