Geplaatst: 15-08-2006 21:09
mtor is stil gevallen tijdens lange rit uit noorwegen, gloeibougies vervangen, naar lang starten slaat de motor aan, bij warme motor is hij iets beter.
ik denk dat er lucht in het brandstofsysteem zit!
wie kan mij verder helpen of heeft dat eerder gehad, motor heeft geen fout codes, en als de motor loopt dan is het ook goed geen diagose lampje aan!