Geplaatst: 13-08-2006 19:49
Bij deze micra was de tank leeg gereden en vuil in de leidingen gekomen ,Hierdoor is de brandstof pomp ook kapot gegaan..
Brandstofpomp vervangen en doorgespoelt +Brandstof gallarij en filter schoongemaakt ,En reinigings middel door heen gedaan..
Maar de motor houwt zich soms in of valt +- 5 kilometer per uur terug..
Wie heeft een idee wat dit kan zijn , Want ik werk bij een garage maar hebben weinig ideeen er meer over..
Ik denk zelf de injectoren en daar de filters van , Had ik wel schoongeblazen maar zag er nog niet mooi uit , Maar andere mensen nog een idee wat het kan zijn ??..
Vriendelijke Groeten..