Geplaatst: 15-09-2005 13:49
[38399] Ik vind dat de auto niet lekker aan het gas hangt zoals de meeste toyota's wel doen. De auto heeft 52000km en er is nooit iets aan geweest! Er zitten ook geen storingen in de ecu maar ik vind dat hij alleen op hogere toeren goed gaat! Hij heeft wel eens in de spuitcabine gestaan voor een achterscherm te spuiten en nadien is het volgens mij niet beter geworden! Waar zou ik het moeten gaan zoeken! Luchtmassa meter misschien? Hoe kan ik deze het beste testen? EOB-II tester??
Ik weet het zo gauw niet!!