Geplaatst: 19-03-2003 15:09
[1644] Wij hebben een MB 308D van '94 die herrie gaat maken boven de 60 km/h bij gas loslaten. Indien gereden wordt met 60 of hoger en er wordt niet echt vermogen gevraagd dan ontstaat het geluid en bij gasgeven wordt het minder. Bij gas loslaten geeft heel veel geluid. Indien de koppeling wordt ingetrapt blijft het geluid aanwezig. Geen verschil in 4 of 5e versnelling.