1 reactie
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-03-2003 14:36
[1759] Na revisie cil.kop blijt de motor op 3 cil. lopen, op gas en
op benzine. Klepstoters zijn verv. en opgemeten. Compressie
is goed. Klepsteel ingekort, verbeterd iets. Met warme motor
toch weer op 3 cil.lopen.
?