lopen op 3 cil.

1 reactie

Merk
Hyundai
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-03-2003 14:36

[1759] Na revisie cil.kop blijt de motor op 3 cil. lopen, op gas en

op benzine. Klepstoters zijn verv. en opgemeten. Compressie

is goed. Klepsteel ingekort, verbeterd iets. Met warme motor

toch weer op 3 cil.lopen.

?