motor is afgeslagen en slaat niet meer aan

9 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-10-2003 22:00

[5565] Goedenavond:deze focus is vanmorgen afgeslagen en wil niet meer aanslaan,genoeg diesel in de tank.

als ik de tank onder druk zet slaat die aan en blijft ca.1 minuut netjes draaien,daarna pruttelen en afslaan.

bij los draaien van verstuiverleidingen komt er dan alleen maar lucht. geen lekkages waargenomen.

wie weet wat het euvel kan zijn,volgens mij wordt er geen diesel

opgezogen door de pomp. komt dit vaker voor. km.stand 190000.