2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-10-2003 11:39
[5452] Hallo onlangs heb ik met een diagnosetoestel een fout uigelezen namelijk F53 stationair circuit open heeft hier iemand een uitleg voor danku bij voorbaat.