Geplaatst: 28-01-2005 11:13
Ik heb een storing met het gloeisysteem dat hij niet gloeit op de gloeispiralen, het gloeilampje brandt wel. Nauw zijn wij aan het zoeken geweest en er schijnt een zekering in het systeem te zitten onder het dashbord maar deze is niet te vinden, kan iemand vertellen waar deze precies zit?