Geplaatst: 28-01-2005 19:04
[25069] Bij het aanzetten van de motor verschijnt soms het oranje controlelampje in het dashbord. met het opschrift: 'BAS ASR' Indien men de motor weer stillegt en contact uitschakelt, en vervolgens de motor weer aanzet is er kans dat het controlelampje uit is. Toch komt het steeds terug. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?