Geplaatst: 16-08-2006 15:33
[62017] 1 de hoogte regeling voor de achter schokdempers maakt constant een soort afblaas geluid, werkt wel als ik de hefboom onder de auto bedien
2 toerental op teller valt soms weg, daarbij gepaard gaat de auto lager stationair draaien