7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-01-2005 23:16
[25088] Na het reviseren van de kop en het vervangen van de koppakking krijg ik alleen maar een vonk op cilinder 1 en 4 ?????
Verdelerkap, rotor, kabels en bougies zijn reeds vervangen.
Elke reactie is welkom.