Vonkt alleen op cil 1 en 4 na verv. koppakking

7 reacties

Merk
Hyundai
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-01-2005 23:16

[25088] Na het reviseren van de kop en het vervangen van de koppakking krijg ik alleen maar een vonk op cilinder 1 en 4 ?????

Verdelerkap, rotor, kabels en bougies zijn reeds vervangen.

Elke reactie is welkom.