7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-02-2005 8:57
[25261] Hallo,
weet iemand een goede oplossing voor het probleem als er deeltjes van het display uitvallen van een E of b.v. C klasse?
buitentemperatuur / uurwerk / automaat stand
bedankt