Displays slecht

7 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-02-2005 8:57

[25261] Hallo,

weet iemand een goede oplossing voor het probleem als er deeltjes van het display uitvallen van een E of b.v. C klasse?

buitentemperatuur / uurwerk / automaat stand

bedankt