Geplaatst: 30-10-2003 21:10
[5602] Hallo Techneuten,
Ik zit met een probleem met een audi A6 2.5 TDI automaat bauwj 98 kmstand 180000.Het volgende is er aan de hand,Wanneer de auto in de 5 staat en ik tussen de 65 en 75 rij en trap het gaspendaal voor 25% in begint de auto te beven en schudden.Het volgende is al vervangen,disriem +rollen en spanner, riem gecontroleerd en afgesteld met vag-com,temperatuurzender,verstuivers,filter+olie van de automaat,brandstof en luchtfilter,aandrijf asssen gecontroleerd,motor en automaat bevatten geen storingen in het geheugen,volgens computer koppelomvormer oké.
Wie weet nog wat en kan me verder helpen.