Geplaatst: 25-07-2005 19:50
[35470] Hallo;bij mijn passat tdi met climatronic en boordcomputer daalt soms de buitentemperatuur naar 2 of 3 graden terwijl het 20 graden is(zowel op combi-instrument als op airco-display).
De buitentemp.-sensor is vern. en er zit tijdelijk een ander airco-display in.Geen foutcodes voor beide systemen.
Als ik tijdens de storing de buitentemperatuur opvraag via eigen-diagnose van de airco geeft deze wel 20 graden aan.
Wie kan helpen?!
Groeten John.