Geplaatst: 01-02-2005 10:18
[25267] Hallo,
Wij hebben hier een 106 die problemen heeft met de aansluiting voorpijp en middendemper, deze geeft een klapperend geluid bij het optrekken. Er is al een gemodiceerde montageset geplaatst maar hij blijft het doen, met name koud.
Heeft iemand dit al eens een keer bij de hand gehad?
groeten