Geplaatst: 24-08-2006 15:12
[62565] Beste,
heb een probleem met de interval van de ruitenwisser.
Deze werkt niet als je de hendel in deze stand zet. De andere standen werken echter wel.
Weet er iemand waar de interval relais zit, ik denk namelijk dat deze stuk is.
Of indien een electrisch schema heeft???
Hendel reeds vervangen.
Alvast bedankt.
Kurt