Geplaatst: 07-11-2003 21:10
Klant is gestrand.Motor krijgt geen brandstof en ook injectoren werken niet.Blijkt massa gestuurd vanaf computer via brandstofpomp relais.Geven we zelf een massasignaal loopt benzinepomp wel.Conclusie van ons is een defecte ECU.Ervaring??