2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-02-2005 11:15
[25783] Hoi ,ik heb een vraagje?radio van een golf 5 werkt ie in een golf 4 van ,98 ik heb ,m aangesloten .de navigatie werkt niet i.v.m canbus(komt niet overeen)wie weet een oplossing.groetje,s erwin