Geplaatst: 31-07-2005 9:20
[35772] Bij mijn 307SW blijven regelmatig de deurgrepen 'open staan'. de garage spuit er dan wat vettig spul in en dan is het weer enkele weken weg. Eerst was het alleen aan de bestuurderskant maar nu is het bij alle deuren. Het lijkt erop dat het bij warm weer erger is. Is dit een bekend probleem en is er mogelijk ook een betere oplossing dan het vet erin spuiten?