5 reacties
Lid sinds: 07-12-2007
Bijdragen: 6
Geplaatst: 13-12-2007 22:49
Blijven alle 4 de remmen daadwerkelijk hangen, of is het maar eentje? Afstelling c.q. vrije slag van rempedaal wel voldoende? Ook remcilinders van een Citroen kunnen vast gaan zitten alhoewel het niet vaak voorkomt.
Sytze