Geplaatst: 11-11-2003 18:20
[6039] Goedenavond,bij deze focus brandt af en toe het acculampje,na afzetten en opnieuw starten is het weer uit om later weer opnieuw op te lichten(kan soms een uur duren)
verder schommelt de spanning voordurend als er verbruikers zijn ingeschakeld. de dynamo gedemonteerd en laten testen/in orde bevonden. bij bekijken van het schema zie ik dat er 2draden uit de ecu komen en 1 constante spanning heeft.ook het accu lampje wordt aangestuurd vanuit de ecu. als ik de stekker van de dynamo afhaal blijft deze gewoon laden maar dan is de spanning wel constant. de klant is met deze storing 2x bij verschillende dealers geweest die niet aan konden geven wat er aan de hand is . mischien heb ik wat geluk op deze site en heeft iemand dit probleem al is aan de hand gehad of kan mij mischien op weg helpen kwa werking van dit systeem.