Laadstroom/ voltage

8 reacties

Merk
USA Cars
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1928
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-09-2006 13:45

[63166] Betreft een oude Buick, type weet ik zo niet met een 6Volt-s installatie. Klant moet wel eens een bruiloft rijden en altijd staat zijn accu dan leeg. Ik zet er nu een stroomslot op, maar ik vind da laadvoltage van 6.4 Volt niet erg hoog. Heeft iemand een idee hoe die bij dergelijke oldtimers moet zijn?