loopt slecht stationair en slaat af

5 reacties

Opgelost

Merk
Renault
Model
Laguna
Type
Laguna II
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.8 16v
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-11-2007 18:38

hallo


ik heb hier een laguna 2 1.8-16v

na het vervangen van de distributieriem loopt hij niet mooi stationair en slaat hij af bij stoplichten etc.

ook rammelt het in de buurt van de cilinderkop.

distributie weer los gehaald maar de blokkeringen passen perfect. de boel opnieuw gemonteerd maar het zelfde probleem.

gasklephuis schoongemaakt niet veel resultaat.

kan de nokkenas versteller dit probleem veroorzaken??

en kan dat voorkomen na het vervangen van de riem?


of heeft iemand nog een andere oplossing

alvast bedankt.