Geplaatst: 17-11-2007 18:38
hallo
ik heb hier een laguna 2 1.8-16v
na het vervangen van de distributieriem loopt hij niet mooi stationair en slaat hij af bij stoplichten etc.
ook rammelt het in de buurt van de cilinderkop.
distributie weer los gehaald maar de blokkeringen passen perfect. de boel opnieuw gemonteerd maar het zelfde probleem.
gasklephuis schoongemaakt niet veel resultaat.
kan de nokkenas versteller dit probleem veroorzaken??
en kan dat voorkomen na het vervangen van de riem?
of heeft iemand nog een andere oplossing
alvast bedankt.