achterruitverwarming werkt niet

2 reacties

Merk
BMW
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-02-2003 22:26

[1258] Het relais van de achterruitverwarming onder de achterbank heeft geen voeding 30+. Deze 30+ komt volgens mij uit een regelmoduul

dat de stroom verlaagt na een bepaalde tijd na het inschakelen van de achterruitverwarming waarbij het lampje in de schakelaar dooft.Wie weet waar dit regelmoduul zit of waar de 30+ vandaan komt.

alvast bedankt.