Geplaatst: 05-02-2003 22:26
[1258] Het relais van de achterruitverwarming onder de achterbank heeft geen voeding 30+. Deze 30+ komt volgens mij uit een regelmoduul
dat de stroom verlaagt na een bepaalde tijd na het inschakelen van de achterruitverwarming waarbij het lampje in de schakelaar dooft.Wie weet waar dit regelmoduul zit of waar de 30+ vandaan komt.
alvast bedankt.