Geplaatst: 01-08-2005 22:20
Passat 74 kW, pompdiesel, km stand 135.000. Bij enige tijd rijden bij ca 1800 rpm, gaat de auto inhouden, stotteren en over op de noodloop. Als even de motor uit wordt gedaan is het probleem -tijdelijk- over.
Wordt se motor steeds op 3000 toeren gereden, dan onstaat het probleem niet.
Oorzaak???
Bij voorbaat dank
Theo