Geplaatst: 02-08-2005 11:27
[35895] Wij hebben hier een v40 1.8 die soms inhoud ,als de auto bij koude start te laag stationair gaat lopen houd de auto de rest van de rit in.Dit gebeurd niet elke keer ,geen foutcodes te vinden en het gasklephuis is al schoongemaakt zonder resultaat.
Heeft iemand nog een tip of dit probleem al eens meegemaakt.
m.v.g gep