Geplaatst: 17-11-2007 20:48
[93105]Fiat Punto met het volgende probleem, stationair loopt de motor niet mooi rond.... lijkt wel op drie en halve cilinder.......
Je hoort ook lichte plofjes in de uitlaat...... Op toeren geen enkel probleem.....
Bougies al vervangen..... Kan dit een ontstekingsprobleem zijn?