Geplaatst: 13-11-2003 18:15
een laat model astra komt niet meer op toeren, stilaan slechter en slechter. Het mengsel wordt veel te rijk ( meer dan 10% co) maar is stationair nog onder de 0.6 %. De motor slaat ook niet over maar verliest gewoon kracht ( net of de uitlaat dicht zit ). Al de componenten uitgemeten ( benzinedruk, tempsensor, mapsensor, gaskleppositiesensor, luchtfilter ok, lamdasonde( werkt op stat. toerental),verstuiver, maar niets gevonden. Kan iemand een hint geven ? Dank U.
P.s. wat is het verschil tussen de x14cz en de c14cz - motor ?