Stil vallen van de motor bij uitlopen

6 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.3
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-02-2005 18:28

Hallo,

We hebben een probleem met zo'n fiesta'ke. Een 1300cc, als de klant ene kruispunt nadert en zijn koppelingspedaal indrukt dan zou de motor als es durven afslaan. We hebben reeds die klep gekuist die tegen de inlaatcollector gevezen zit, dit met remmenreiniger. (vooraan) en die stekker aan de versnellingsbak is reeds eerder afgetrokken. Weet iemand raad ?

Dank bij voorbaat