distributieriem gebroken

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
106
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-02-2005 17:44

[25940] bij deze wagen is de distributieriem gebroken tijdens rijden.

mijn vraag is of bij deze motoren motorschade is opgelopen ,het betreft een 1.1 cc benzine motor.

en moet men de spanrol of waterpomp mee vervangen bij het vervangen van de distributieriem.

alvast bedankt.