Geplaatst: 11-02-2005 17:44
[25940] bij deze wagen is de distributieriem gebroken tijdens rijden.
mijn vraag is of bij deze motoren motorschade is opgelopen ,het betreft een 1.1 cc benzine motor.
en moet men de spanrol of waterpomp mee vervangen bij het vervangen van de distributieriem.
alvast bedankt.