Geplaatst: 20-11-2007 0:34
[93266]smorgens bij koude start direct aanslaan echter wel veel blauwe/zwarte rook wegrijden gaat heel moelijk en soms kun je gas geven wat je wil maar gaat dan niet vooruit ook stilstand gaat het toerental maar amper omhoog na een paar km of min is het over en loopt hij verder goed gloebougies zijn pas vervangen en worden ook aangestuurd egr klep sluit ook netjes af. is hier iets met de koudloopregeling aan de hand of zo of toch iets anders ?????