Geplaatst: 09-10-2006 23:06
[65566] Ik heb hier een Opel staan van een vriend van mij, die heeft het volgende probleem.
Sinds kort brand het accu lampje op het dashboard(dynamo laad goed bij rond 14,50 volt) brandstof en temperatuur meter blijven beneden staan. Wie kan mij helpen? Spoed
Alvst bedankt voor je reaktie.