blijft niet draaien in DRIVE

5 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1969
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-08-2005 18:17

[35963] hello,

ik heb een probleempje met mijn 69 mustang met 302 V8 (5l)

de blok is volledig gereviseerd, alles vervangen, van krukas tot carburator.

de blok draait mooi, klinkt ongelofelijk krachtig en reageert heel snel, heb alleen maar 1 probleem: van zodra ik de automatische versnellingsbak in een versnelling zet, (r, D, of 1 of 2) valt hij stil. ik dacht aan een vacuumlek, maar heb alles nagekeken en nog eens de carburator dichting met loctite ingesmeerd, maar geen effect. kan iemand mij misschien even op weg helpen met ideeen, of beter nog, heeft iemand dit probleem nog gehad en kan iemand me dan vertellen wat dit veroorzaakt?

hulp zou zeer geapprecieerd worden.

bedankt alvast,

harald