2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-10-2006 19:33
[65671] Weet iemand waarvoor het pijpje dient aan het oliefilterhuis , waar meestal een geel dopje op zit .
Meestal lekt daar olie uit na vervangen van een oliefilter